Beloader Forum

Forgot password?
 Register
Search
View: 146|Reply: 2

Hvordan slipper man for rengøringskonflikter?

[Copy link]

6

Threads

7

32

Credits

Newbie

Rank: 1

Credits
32
Post time 2025-04-18 07:30:31 | Show all posts |Read mode
Sidste gang vi flyttede, endte det med en ubehagelig konflikt med udlejer. Vi havde gjort rent selv og troede, det var i orden, men han mente, det ikke levede op til standarden. Han fratrak et beløb fra depositummet uden diskussion. Det var frustrerende, for vi følte, vi havde gjort vores bedste. Derfor overvejer jeg seriøst at bruge en professionel løsning næste gang – især for at undgå diskussioner og tab.
Reply

Use magic Report

0

Threads

6

24

Credits

Newbie

Credits
24
Post time 2025-04-18 08:31:13 | Show all posts
Vi brugte flytterengøring fra D&K Transport Group, og det betød, at der ikke var noget at diskutere bagefter. Deres team havde erfaring med, hvad udlejere typisk kræver, og de leverede en rengøring, som kunne godkendes uden videre. Vi fik vores fulde depositum tilbage uden én eneste kommentar. Jeg fortryder, at vi ikke gjorde det sådan de forrige gange også.
Reply

Use magic Report

1

Threads

7

27

Credits

Newbie

Credits
27
Post time 2025-04-18 09:27:07 | Show all posts
Jeg tror, mange undervurderer, hvor meget det betyder med en professionel rengøring ved fraflytning. Det er ikke bare et spørgsmål om pænhed – det handler også om, hvordan man afslutter et lejeforhold. Næste gang jeg står i en lignende situation, vil jeg nok tage det mere seriøst og lade nogle erfarne folk klare det.
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

Archiver|Mobile|Dark room|Beloader Forum

2025-05-10 02:08 GMT+8 , Processed in 0.015351 second(s), 19 queries .