Beloader Forum

Forgot password?
 Register
Search
View: 90|Reply: 3

Hur har era erfarenheter varit med allmogedörrar från Naturfönster?

[Copy link]

2

Threads

7

32

Credits

Newbie

Rank: 1

Credits
32
Post time 6 day(s) ago | Show all posts |Read mode
Har någon annan här erfarenhet av Naturfönsters dörrar? Hur har de fungerat för er när det gäller isolering, hållbarhet och design? Skulle ni rekommendera dem till andra?

Reply

Use magic Report

1

Threads

7

33

Credits

Newbie

Credits
33
Post time 6 day(s) ago | Show all posts
Jag har nyligen installerat allmogedörrar från naturfönster och är verkligen imponerad. Dörrarna ger en autentisk och klassisk känsla med sin vackra träfinish och fina detaljer, samtidigt som de erbjuder hög energieffektivitet. Eftersom mitt hus är ganska gammalt, var jag orolig för att hitta dörrar som både skulle passa estetiskt och ge bra isolering. Naturfönsters allmogedörrar har verkligen levt upp till förväntningarna. Installationen var enkel, och dörrarna håller värmen ute under kalla vintrar. Jag uppskattar också att de är tillverkade av hållbara material, vilket gör dem till ett bra val för den miljömedvetna. För den som söker dörrar som kombinerar traditionell svensk design med modern funktionalitet kan jag varmt rekommendera Naturfönster.

Reply

Use magic Report

2

Threads

7

32

Credits

Newbie

Credits
32
 Author| Post time 6 day(s) ago | Show all posts
Hur upplever du ljudisoleringen med allmogedörrarna? Jag funderar på att skaffa dem men är osäker på bullerdämpningen
Reply

Use magic Report

1

Threads

7

33

Credits

Newbie

Credits
33
Post time 6 day(s) ago | Show all posts
Kul att höra att installationen var enkel! Behövde du några extra justeringar för att få dörrarna att passa perfekt?"
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

Archiver|Mobile|Dark room|Beloader Forum

2025-04-01 04:25 GMT+8 , Processed in 0.016692 second(s), 19 queries .